Když se hýbeš,tak jde všechno...

HELP

Chyba: Konzola je připojena k Internetu, ale nedaří se získat kontakt se službou Xbox LIVE

ID článku: 979102 - Poslední aktualizace: 16. května 2011 - Revize: 5.0

 

Na této stránce

Příznaky

Po spuštění testu připojení Xbox LIVE se zobrazí následující chyba: Konzola je p...
Po spuštění testu připojení Xbox LIVE se zobrazí následující chyba:
Konzola je připojena k Internetu, ale nedaří se získat kontakt se službou Xbox LIVE.

Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázek
Nelze získat připojení ke službě Xbox LIVE.

Možná řešení

Řešení 1: Zkontrolujte stav služby Xbox LIVE Na adrese www.xbox.com/support (htt...

Řešení 1: Zkontrolujte stav služby Xbox LIVE

Na adrese www.xbox.com/support (https://www.xbox.com/support) zkontrolujte dostupnost služby Xbox LIVE.

Není-li služba Xbox LIVE dostupná, zkuste se připojit později.

Pokud je služba Xbox LIVE dostupná, zkuste další řešení.

Řešení 2: Restartujte síťový hardware

  1. Vypněte konzolu Xbox 360 a síťový hardware (například modem a směrovač).
  2. Počkejte 30 sekund.
  3. Zapněte modem a počkejte, až bude opět v režimu online (přibližně jednu minutu).
  4. Zapněte další součást hardwaru (například směrovač) a počkejte další minutu.
  5. Opakujte krok 4 u každé další součásti síťového hardwaru.
  6. Zapněte konzolu, přejděte do složky My Xbox (Můj Xbox) a vyberte možnost System Settings (Nastavení systému).
  7. Vyberte možnost Network Settings (Nastavení sítě).
  8. V případě výzvy vyberte možnost WiredNetwork (Kabelová síť) nebo název vaší bezdrátové sítě.
  9. Vyberte možnost Test Xbox LIVE Connection (Test připojení Xbox LIVE).

Pokud dojde ke stejné chybě, vyzkoušejte další řešení.

Řešení 3: Vyzkoušejte připojení pomocí modemu

Zkuste připojit konzolu Xbox 360 přímo k modemu namísto využití směrovače či brány. Tímto krokem můžete zjistit příčinu potíží, nejde však o trvalé řešení. Postup:

  1. Připojte jednu koncovku síťového kabelu k zadnímu panelu konzoly a druhou koncovku k modemu.
  2. Otestujte připojení ke službě Xbox LIVE. Postup: Přejděte do složky My Xbox (Můj Xbox), vyberte možnost System Settings (Nastavení systému), vyberte možnost Network Settings (Nastavení sítě), v případě výzvy vyberte možnost WiredNetwork (Kabelová síť) a poté vyberte možnost Test Xbox LIVE Connection (Test připojení Xbox LIVE).

Nezdaří-li se navázat připojení ke službě Xbox LIVE přes modem, vyzkoušejte řešení 4.

Podaří-li se navázat připojení ke službě Xbox LIVE přes modem, vyzkoušejte řešení 5.

Řešení 4: Obraťte se na poskytovatele služeb Internetu

Pokud se vám dříve dařilo připojit se ke službě Xbox LIVE se stejným nastavením sítě a nedaří-li se vám připojit se ke službě Xbox LIVE přes modem, může se problém týkat poskytovatele služeb Internetu (ISP).

Požádejte poskytovatele služeb Internetu o pomoc s řešením těchto potíží, protože se mohou týkat internetové služby.
 

Řešení 5: Otevřete síťové porty na bráně firewall nebo směrovači

Brány firewall jsou určeny k zablokování neoprávněného přístupu k sítím připojením k Internetu. Používáte-li Sdílení připojení k Internetu (ICS) nebo pokud máte nainstalovaný software brány firewall, je možné, že brána firewall zabraňuje komunikaci konzoly Xbox 360 se službou Xbox LIVE.

Přesvědčte se, že na bráně firewall jsou otevřené následující síťové porty:

  • Port 88 (UDP)
  • Port 3074 (UDP a TCP)
  • Port 53 (UDP a TCP)
  • Port 80 (TCP)

Potřebujete-li pomoci s konfigurací brány firewall, nahlédněte do dokumentace k bráně firewall, případně se poraďte se správcem sítě.
 

Otevření portů směrovače

Používáte-li směrovač, je nutné otevřít uvedené porty. Pokud jste se už dříve připojili ke službě Xbox LIVE ve stejné domácí síti, pravděpodobně nebude nutné provádět tento krok.

Poznámka Pokud se připojujete k síti na pracovišti nebo ve škole, požádejte správce sítě o otevření portů používaných službou Xbox LIVE.

Otevření portů může vyžadovat určité znalosti, mohou vám však pomoci následující informace.

Část 1: Přepněte na ruční nastavení protokolu IP

Před otevřením portů na směrovači či bráně je třeba získat nastavení protokolu IP z počítače a poté tato nastavení protokolu IP použít na konzole Xbox 360.

Jak získat nastavení protokolu IP počítače

  1. V počítači klikněte na tlačítko Start, zadejte příkaz cmd a poté stiskněte klávesu ENTER.

    Poznámka Používáte-li systém Windows XP, klikněte na tlačítko Start, na možnost Spustit, zadejte příkaz cmd a poté stiskněte klávesu ENTER.
  2. Po výzvě zadejte příkaz ipconfig a poté stiskněte klávesu ENTER.
  3. Vyhledejte své síťové připojení (například hledejte položky jako Připojení k místní síti nebo Bezdrátové připojení k síti).

    Poznamenejte si čísla uvedená u následujících položek:
    • Adresa IPv4 (případně Adresa IP)
    • Maska podsítě
    • Výchozí brána


    Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázek
    Informace o připojení IP

     
  4. Vytvořte jedinečnou adresu IP pro svou konzolu a poznamenejte si ji. Například můžete jednoduše přidat číslo 10 k poslední číslici adresy výchozí brány svého počítače. Například je-li adresa počítače 192.168.1.1, použijte jedinečnou adresu IP konzoly 192.168.1.11.

Poznámka Každá adresa IP v síti musí být jedinečná.

Nyní přejděme k nastavení IP konzoly.

Jak provést nastavení protokolu IP konzoly Xbox 360

  1. Na konzole přejděte do složky My Xbox (Můj Xbox) a vyberte možnost System Settings (Nastavení systému).
  2. Vyberte možnost Network Settings (Nastavení sítě).
  3. V případě výzvy vyberte možnost WiredNetwork (Kabelová síť) nebo název vaší bezdrátové sítě.
  4. Vyberte možnost Configure Network (Konfigurace sítě).
  5. Na kartě Basic Settings (Základní nastavení) vyberte možnost IP Settings (Nastavení protokolu IP).
  6. Vyberte možnost Manual (Ruční).
  7. Vyberte možnost IP Address (Adresa IP).
  8. Zadejte jedinečnou adresu IP, kterou jste vytvořili, a poté vyberte možnost Done (Hotovo).
  9. Vyberte možnost Subnet Mask (Maska podsítě), zadejte masku podsítě svého počítače a poté vyberte možnost Done (Hotovo).
  10. Vyberte možnost Gateway (Brána), zadejte výchozí bránu svého počítače a poté vyberte možnost Done (Hotovo).
  11. Vyberte možnost Done (Hotovo).
  12. Na ovladači stiskněte tlačítko B a poté vyberte možnost Test Xbox LIVE Connection (Test připojení Xbox LIVE).
Část 2: Otevřete porty na směrovači či bráně

Nyní je třeba otevřít porty na směrovači či bráně, aby síťový hardware mohl komunikovat se servery Xbox LIVE (proces se označuje také jako „předávání portů“).

  1. Spusťte webový prohlížeč.
  2. Do řádku Adresa zadejte výchozí adresu IP svého směrovače či brány a poté stiskněte klávesu ENTER.

    Zmenšit tento obrázekZvětšit tento obrázek
    Zadejte adresu IP do webového prohlížeče.


    Zde jsou uvedeny výchozí adresy IP používané několika výrobci směrovačů či bran:
    Zmenšit tuto tabulkuRozšířit tuto tabulku
    Výrobce Výchozí adresa IP
    Belkin 192.168.2.1
    Cisco/Linksys 192.168.1.1
    D-Link 192.168.0.1
    NETGEAR 192.168.0.1 nebo 192.168.1.1
    Není-li výrobce vašeho zařízení uveden výše, nahlédněte do dokumentace nebo na webový server daného výrobce a vyhledejte informace o tom, jak zjistit výchozí adresu IP.
  3. Zadejte své uživatelské jméno a heslo (směrovače či brány) a klikněte na tlačítko OK.

    Poznámka Pokud výchozí uživatelské jméno či heslo neznáte, nahlédněte do dokumentace výrobce hardwaru.
  4. Po přihlášení by se měla zobrazit konfigurační stránka směrovače či brány.
  5. Otevřete následující porty:
    • Port 88 (UDP a TCP)
    • Port 3074 (UDP a TCP)

Nápovědu k otevření portů na směrovači či bráně vyhledejte v dokumentaci nebo na webovém serveru výrobce hardwaru.

Výrobci směrovačů

ASUS (https://support.asus.com/) (support.asus.com)
Belkin (https://en-us-support.belkin.com/) (en-us-support.belkin.com)
Buffalo Technology (https://www.buffalotech.com/support) (www.buffalotech.com/support)
Linksys by Cisco (https://www.linksysbycisco.com/US/en/support) (www.linksysbycisco.com/US/en/support)
D-Link (https://support.dlink.com/) (support.dlink.com)
NETGEAR (https://www.netgear.com/support) (www.netgear.com/support)
SMC (https://www.smc.com/) (www.smc.com)
Sweex (https://www.sweex.com/) (www.sweex.com)
Tenda (https://www.tenda.cn/) (www.tenda.cn)
ZyXEL (https://www.zyxel.com/web) (www.zyxel.com/web)



Společnost Microsoft uvádí kontaktní údaje třetích stran, aby usnadnil uživatelům získání technické podpory. Tyto kontaktní údaje se mohou bez upozornění změnit. Společnost Microsoft neručí za přesnost těchto kontaktních údajů třetích stran.

Produkty třetích stran zmiňované v tomto článku jsou vyráběny společnostmi, které jsou nezávislé na společnosti Microsoft. Společnost Microsoft neposkytuje žádnou záruku, předpokládanou ani jinou, týkající se výkonu či spolehlivosti těchto produktů.

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.